رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای عشق آباد طبس:کاهش 30 درصدی استقبال کار آموزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای عشق آباد طبس گفت: در ایام تابستان استقبال کار آموزان نسبت به تابستان سال گذشته 30 تا 40 درصد کاهش داشته است که علت آن گرمی هوا و نبود سرویس ایاب و ذهاب می باشد و از آغاز مهرماه این استقبال افزایش خواهد یافت.


حسین حسن پور اظهار داشت:برای ایام تابستان برادران کارآموز دوره های آموزشی سرویس و نگهداری خودرو، برق و تزیینات پراید، موتور و گیربکس پراید، کاشی ساز تزیینی و شهروند الکترونیک و برای خواهران کار آموز دوره های آموزشی خیاطی با اندازه گیری مستقیم روی پارچه ، مانتودوز ، قالیباف ، الگوساز و برشکار لباس زنانه ، اینترنت ، کاربر نرم افزار اداری و پارچه ساز تزیینی برگزار می شود.


وی طولانی بودن استانداردها و یکسان نبودن منابع آزمون کار آموزان را از مشکلات برگزاری دوره های آموزشی عنوان کرد و ادامه داد: به دلیل طولانی بودن استانداردها تعدادی از کار آموزان به طور کامل در  دوره آموزشی استفاده نمی نمایند و آموزش آنها تکمیل نمی شود.


حسن پور در پایان گفت: در صورت تکمیل ظرفیت  ثبت نام ، دوره های آموزشی برق ساختمان ، برق خودرو و برق صنعتی از آغاز تیرماه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای عشق آباد طبس برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا